Gazduire sediu social in Constanta

Infiintarea unei firme presupune cativa pasi importanti ce trebuie parcursi inaintea procedurii propriu-zise de inmatriculare. Odata tipul de societate ales, cel care o va infiinta va trebui sa gaseasca un sediu social care va garanta functionarea legala a firmei.

Aceiasi pasi trebuie urmati si la infiintarea unei firme in Constanta, iar gasirea unui sediu social aici, desi nu este dificila, poate dura destul de mult. Specialistii nostri va pun la dispozitie servicii de gazduire a sediului social in Constanta la preturi foarte avantajoase.

Daca doriti sa incepeti procedura de inmatriculare a unei firme cat mai curand, va invitam pe platforma noastra LaRegistru.

Cum se stabileste sediul social al unei firme

Sediul social trebuie sa indeplineasca unele conditii impuse de Legea societatilor si trebuie sa corespunda normelor impuse de Registrul Comertului si de ANAF. La stabilirea sediului social trebuie avute in vedere tipurile de contracte ce trebuie semnate pentru ca spatiul gasit sa poata fi folosit in acest scop.

Informatii importante
Obligativitate de a avea sediu social la infiintarea unei firme in Constanta (DA/NU) Da, acesta trebuie sa fie in Constanta.

 Disponibilitate de gazduire a sediului social in Constanta (DA/NU)

Da.

 Legislatie pentru gazduirea sediului social (DA/NU)

 Da,  Legea 51/ 1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat si Legea 31/1990 privind societatile comerciale.

Tipuri de societati pentru care este disponibil serviciul

– SRL,

– SA. 

Exceptii pentru anumite tipuri de societati (DA/NU)

Da, pentru PFA, intreprinderi individuale si familiale. 

Documente necesare pentru obtinerea serviciului in Constanta

 Contractul de asistenta juridica.

Durata de obtinere a serviciului

Cateva zile. 

Rolul sediului social

Existenta unei adrese de corespondenta intre societate si institutiile Statului. 

Alte servicii (daca exista)

Da, preluarea si redirectionarea corespondentei. 

Durata maxima a serviciului Un an de zile cu posibilitate de reinnoire.
Avantajele gazduirii sediului social in Constanta

– Obtinere aproape imediata,

– costuri mici de achizitie,

– nu implica niciun cost de intretinere. 

Necesitate de obtinere a acordului vecinilor pentru acest serviciu (DA/NU)

Nu. 

Posibilitate de utilizare a serviciului in cazul modificarii sediului social (DA/NU)

 Da.

Posibilitatea de desfasurare de activitati prin serviciul de gazduire (DA/NU)

 Nu, nu se pot desfasura activitati economice sau de alt tip printr-un astfel de serviciu.

Alte servicii in Constanta Servicii de infiintare firme si de contabilitate.

Sediul social poate fi gazduit intr-un apartament dintr-un bloc sau intr-un spatiu comercial, insa pot fi folosite si serviciile de gazduire a sediului social. Constanta este unul din orasele tarii in care serviciul de gazduire a unui sediu social pentru o societate este oferit de firma noastra.

Serviciul nostru de gazduire a sediului social in Constanta este disponibil pentru mai multe categorii de investitori care doresc fie sa infiinteze o firma noua, fie sa mute o firma din alt oras al tarii.

Infiintarea unui PFA permite o gama larga de activitati stabilite prin Codul CAEN. Cu toate acestea, exista anumite limitari in ceea ce priveste numarul de coduri care pot fi folosite. Specialistii nostri va vor ajuta la inregistrarea acestei forme de afaceri, precum si a alegerii codului sau codurilor CAEN aferente activitatilor urmarite.

Cand este recomandat serviciul de gazduire de sediu social in Constanta?

Sediul social este una dintre cele mai importante cerinte la infiintarea unei firme, insa este si printre cele mai greu de indeplinit. De ce? Deoarece poate fi destul de dificil de gasit un spatiu care sa corespunda nevoilor unei societati, in special a uneia mijlocii sau mari. De aceea, un serviciu de gazduire poate fi o solutie buna pentru cei care cauta un sediu pe care sa il obtina rapid.

In Constanta, gazduirea sediului social este recomandata celor:

  • care nu au timp suficient pentru a gasi un spatiu care sa corespunda cerintelor Registrului Comertului sau chiar ANAF Constanta;
  • care nu vor sa se complice cu o multime de documente necesare in cazul unui sediu social conventional;
  • care au nevoie de un sediu social nou si nu au timp suficient sa caute diverse variante;
  • care nu doresc o chirie traditionala, avand in vedere preturile ridicate in cazul cladirilor de uz comercial.

Specialistii nostri va stau la dispozitie cu servicii create nevoilor dumneavoastra, inclusiv cu solutii de infiintare de PFA.

Cand poate fi folosit serviciul de gazduire a sediului social in Constanta?

Gazduirea sediului social poate fi de folos intr-una din situatiile urmatoarele:

  • la infiintarea unei societati cu raspundere limitata (SRL) in Constanta, iar antreprenorul nu detine o proprietate care poate fi folosita in acest scop;
  • atunci cand antreprenorul muta firma din alt oras in Constanta si are nevoie de un sediu social;
  • atunci cand antreprenorul detine un spatiu sau o proprietate, insa aceasta nu corespunde cerintelor ANAF si Registrului Comertului;
  • atunci cand antreprenorul nu are sufficient timp la dispozitie pentru a cauta un spatiu pentru sediul social;
  • oamenii de afaceri pot opta pentru serviciul de gazduire a sediului social de indata ce a hotarat infiintarea firmei.

Oamenii de afaceri care doresc sa infiinteze firme in Constanta se pot baza pe serviciile oferite de consultantii nostri atat pentru inmatricularea si gazduirea unui sediu social. Pentru o experienta cat mai placuta, va stam la dispozitie cu servicii rapide si complete de infiintare de firme in mai multe orase ale tarii, printre care Bucuresti, Cluj-Napoca si Iasi.

Sediul social conventional vs. gazduirea sediului social in Constanta

Daca ati hotarat sa infiintati o firma in Constanta si nu stiti daca gasirea unui sediul social conventional sau serviciul de gazduire a unui sediu social vi se potriveste mai bine, v-am pregatit o comparatie intre cele doua, astfel incat sa fie mai usor sa va hotarati.

La alegerea serviciului de gazduire a unui sediu social in Constanta este bine de stiut ca:

  1. serviciul poate fi folosit pe o durata determinata de timp, durata maxima fiind de un an de zile;
  2. serviciul este bazat pe un contract, iar gazduirea efectiva se va face la sediul firmei de avocatura;
  3. nu veti mai avea nevoie de acordul vecinilor daca alegeti serviciul de gazduire a sediului social;
  4. costurile serviciului de gazduire a sediului social in Constanta sunt reduse in comparatie cu o chirie obisnuita;
  5. serviciul de gazduire a unui sediu social presupune si alte servicii aferente acestuia, precum folosirea salilor de conferinta la cerere;
  6. daca alegeti acest serviciu nu va veti avea nicio grija legata de corespondenta primita pe adresa firmei.

Daca aveti nelamuriri in ceea ce priveste serviciul nostru de gazduire a unui sediu social in Constanta, agentii nostri va pot raspunde la orice intrebare.

Utilizarea serviciului de gazduire pentru schimbarea sediului social

Nevoia de mobilitate in ceea ce priveste firmele care deschid puncte de lucru sau care isi extind operatiunile in alte orase a dus la aparitia acestui tip de serviciu de gazduire. Multe societati care sunt in cautarea unui sediu social apeleaza la gazduirea sediului social in Constanta pana gasesc spatii adevcate pentru a-si muta birourile de unde sa isi poata desfasura activitatile.

Serviciul de gazduire poate fi ultilizat la schimbarea sediului social de firme mai mari sau mai mici care sunt inmatriculate nu doar in Constanta, ci si alte orase si care au nevoie de o solutie simpla, eficienta si rapida de obtinere a documentelor care atesta dobandirea acestuia.

Daca doriti sa stiti care sunt documentele necesare pentru un sediu social traditional in comparatie cu cele ale unui serviciu de gazduire, consultantii nostri va stau la dispozitie cu toate informatiile relevante.

Iata si o prezentare video despre serviciile noastre:

Avantajele gazduirii de sediu social

Fara indoiala ca un astfel de serviciu este benefic celor care se grabesc, in primul rand, acesta oferind disponibilitate imediata, precum si proceduri minime de obtinere, insa nu sunt singurele. Unul dintre avantajele majore ale gazduirii sediului social in Constanta este cu siguranta pretul mult mai scazut si care poate fi achitat o singura data, in comparatie cu plata lunara a unei chirii. Atunci cand se adauga pe lista si faptul ca poate fi dificil de gasit un spatiu in business centerul dorit sau chiar intr-o anumita zona, serviciul de gazduire va oferi mult mai putina bataie de cap.

Nu in ultimul rand, un serviciu de gazduire a sediului social nu presupune costuri de mentenanta.

Iata si cateva informatii despre preturile medii ale chiriilor comerciale in cele mai mari orase ale tarii pentru a va face o idee despre costurile acestora:

  • cu toate ca Bucurestiul ramane cel mai scump din punct de vedere al chiriilor comerciale, Constanta intra in randul oraselor secundare in ceea ce priveste costurile;
  • un astfel de spatiu are de obicei intre 75 si 100 mp;
  • pretul mediu al unui spatiu comercial in Constanta este de 50 – 65 euro/mp pe luna;
  • in Timisoara si Cluj-Napoca, preturile practicate sunt asemanatoare, variind intre 50 si 65 euro/mp pe luna.

Nu ezitati sa luati legatura cu noi pentru detalii legate de solutia potrivita pentru firma dumneavoastra.

Cui nu se adreseaza serivciile de gazduire a sediului social in Constanta?

Gazduirea sediului social nu este potrivita oricui, astfel ca daca doriti un spatiu pe care sa il folositi pe termen lung, acest serviciu nu este recomandat. De asemenea, este bine de avut in vedere ca acest tip de spatiu nu poate fi folosit ca birou, fiind util doar pentru a primi corespondenta si ca adresa oficiala pentru autoritati.

De ce sa alegeti serviciile noastre de gazduire a sediului social in Constanta ?

Fiind prezenti cu servicii de infiintare firme si servicii de gazduire a sediului social in mai multe orase, agentii nostri va pot oferi continuitate daca doriti sa mutati societatea din alt oras in Constanta. De asemenea, puteti alege sa inmatriculati firma cu ajutorul nostru sau puteti opta doar pentru serviciul de gazduire a sediului social. Pentru amandoua serviciile, preturile sunt foarte avantajoase.

Agentii nostri va stau la dispozitie cu servicii personalizate de infiintare a firmei si gazduire a sediului social in Constanta si in alte orase ale tarii, asadar va rugam sa ne contactati pentru o oferta.

Expertul nostru in infiintarea de firme

Vlad Cuc, fondatorul companiei Servicii Firme Online SRL, are o experienta de peste 15 ani in consilierea clientilor care doresc sa-si infiinteze firme.

Procedura online
Va puteti infiinta firma prin procedura online, fara a fi nevoie sa va deplasati la Registrul Comertului. Pentru detalii accesati platforma noastra online