Table of Contents
Ordonanta de Guvern nr. 31/2002 privind serviciile postale stabileste sistemul de autorizare a furnizorilor de servicii postale, precum si drepturile si obligatiile acestora.
De asemenea, O.G. nr. 31/2002 defineste notiunea de „servicii postale” ca reprezentant servicii care sunt destinate publicului si care constau in colectarea, sortarea, transportul si livrarea catre destinatari a trimiterilor postale, efectuate cu caracter profesional si cu scopul de a obtine profit.
Mai mult, aceasta Ordonanta stabileste cerintele esentiale care conditioneaza furnizarea serviciilor postale, si anume:
Daca doriti sa infiintati rapid o firma, va punem la dispozitie platforma noastra online – LaRegistru.
Da, intr-adevar, O.G. nr. 31/2002 precizeaza faptul ca persoana care doreste sa furnizeze servicii postale va trebui sa trimita autorizatilor competente o notificare, prin completarea unui formular-tip.
Autoritatea de reglementare este cea care stabileste conditiile si porcedura de obtinere a dreptului de a furniza servicii postale, insa si situatiile care argumenteaza retragerea acestui drept, modificarea sau suspendarea sa.
Persoana care transmite notificarea mentionata de lege, respectand astfel dispozitiile legale si indicand serviciile postale pe care doreste sa le intreprinda, va fi autorizata sa furnizeze serviciile mentionate.
Mai mult, legea precizeaza faptul ca, la cerere sau din oficiu, autoritatea de reglementare poate elibera persoanei in cauza un certificat tip care sa ateste dreptul de a furniza servicii postale in termen de 7 zile de la transmiterea notificarii precizate in paragrafele anterioare.
Echipa noastra ofera servicii profesionale pentru a va ajuta sa infiintati o societate cu raspundere limitata. Inregistrarea companiei dureaza cateva zile, iar solutiile noastre sunt furnizate conform cerintelor dumneavoastra. Va putem ajuta la infiintarea unui SRL sau a altui tip de societate, conform cerintelor si nevoilor de dezvoltare ale unei afaceri.
Va stam la dispozitie cu servicii de gazduire a sediului social situat in cele mai mari orase ale tarii unde este greu sa gasiti inchirieri la preturi competitive. Ne puteti contacta pentru informatii despre orasele in care oferim astfel de solutii, care pot fi personalizate la cerere. Printre acestea se numara Ploiesti, Iasi si Timisoara.
De regula, firmele de curierat se infiinteaza sub forma societatilor cu raspundere limitata (SRL).
Societatea cu raspundere limitata constituie o forma de societate cu personalitate juridica, reglementata de legea nr. 31/1990 privind societatile, in cadrul careia asociatii raspund numai in limita capitalului social subscris.
Pentru informatii complete si detaliate privind infiintarea unei societati cu raspundere limitata, puteti consulta articolul elaborat pe aceasta tema regasit pe pagina oficiala a firmei noastre. De asemenea, nu ezitati sa contactati unul dintre specialistii in domeniu pentru a obtine consultanta si reprezentare in fata autoritatilor competente.
Astfel cum veti afla consultand articolul nostru pe tema „Infiintare SRL”, unul dintre pasii necesari in procesul de infiintare a unei societati cu raspundere limitata este reprezentat de alegerea obiectului de activitate al societatii. Astfel, obiectul de activitate al societatii este stabilit prin alegerea unui cod CAEN.
In ceea ce priveste activitatile de curierat, va trebui ales codul CAEN dorit din divizunea nr. 53 intitulata „Activitati de posta si de curier”, regasind aici codurile CAEN care reprezinta serviciile de curierat, si anume Grupa 531 „Activitati postale desfasurate sub obligativitatea serviciului universal”, Cod CAEN 5310 „Activitati postale desfasurate sub obligativitatea serviciului universal”.
Conform legislatiei cadru in materie, serviciile care fac parte din sfera serviciului universal sunt:
Nu ezitati sa contactati echipa de noastra de specialisti pentru informatii competente si specializate referitoare la modalitatile si conditiile necesare infiintarii unei firme de curierat in Romania. Agentii nostri sunt dedicati gasirii solutiilor optime pentru problemele clientilor.