Site-ul nostru web folosește  cookie-uri în scopuri statistice

Articole

Gazduire sediu social

Gazduire sediu social

Infiintarea unei firme in Romania presupune parcurgerea mai multor etape. Printre acestea, pregatirea documentelor ce trebuie depuse la Registrul Comertului, rezervarea numelui firmei si gasirea unui sediu social sunt cateva dintre aceste etape.

Prin platforma noastra LaRegistru, puteti beneficia de servicii rapide de infiintare a firmei si gazduire de sediu social.

Dintre pasii ce trebui urmariti la infiintarea unei firme, gasirea unui sediu social poate dura mai mult, deoarece acesta trebuie sa indeplineasca anumite conditii si, in anumite cazuri, este nevoie de mai multe aprobari. Pentru a evita neplacerile cauzate de gasirea unui sediu social corespunzator, agentii nostri specializati in infiintare de firme va pun la dispozitie servicii de gazduire a sediului social in mai multe orase ale tarii.  

 Informatii Importante 
  Obligativitate sediu social la infiintarea firmei (DA/NU)DA

Disponibilitate gazduire de sediu social in Romania (DA/NU)

DA

Legislatie pentru gazduirea sediului social

 Legea 51/ 1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, Legea 31/1990 privind societatile comerciale
Disponibilitate serviciu de gazduire a sediului social (DA/NU)

DA

Exceptii pentru anumite tipuri de societati (DA/NU)DA, PFA, intreprinderi individuale, intreprinderi familiale
Documente necesare pentru obtinerea serviciului

Contract oferit de furnizorul serviciului

Durata de obtinere a gazduirii (aprox.)

 Cateva zile

Servicii conexePreluare corespondenta si trimiterea acesteia la o alta adresa
Posibilitate de folosire a serviciului pentru corespondenta (DA/NU)DA
Disponibilitate serviciu in Bucuresti (DA/NU)DA
Disponibilitate serviciu in alte orase (DA/NU)DA
Durata maxima a serviciuluiun an de zile
Avantaje gazduire a sediului socialTimp redus in obtinere, costuri reduse comparativ cu o chirie traditionala, flexibilitate, disponibilitate in mai multe orase ale tarii
 Servicii de gazduire (DA/NU)DA
 Servicii de infiintare firma (DA/NU) DA
Diferente intre sediul social clasic si serviciul de gazduire 
Sediul social presupune gasirea unui spatiu care sa indeplineasca toate cerintele legii, in timp ce gazduirea sediului social este un serviciu care indeplineste deja toate normele aplicabile. 

 Diferente intre serviciul de gazduire si un birou virtual

 In comparatie cu serviciul de gazduire a sediului social, un birou virtual este o solutie pentru cei care vor un punct de contact pentru firme si la care pot detasa angajati.

 Necesitate de obtinere a acordului vecinilor pentru acest serviciu (DA/NU)

Nu, fiind un serviciu, acesta poate fi contractat direct. 

 Posibilitate de prelungire a gazduirii (DA/NU)  Serviciul de gazduire poate fi prelungit doar daca nu s-a depasit termenul limita de un an de zile.
 Verificarea sediului social de catre Registrul Comertului (DA/NU)

 Nu este cazul daca se foloseste un serviciu de gazduire.

 Verificarea sediului social de catre ANAF (DA/NU)

 Optand pentru serviciul de gazduire, verificarea ANAF nu mai este necesara.

 Costuri medii ale acestui serviciu

Pretul mediu al acestui serviciu este de 500 de lei pe an. 

 Posibilitate de desfasurare de activitati prin serviciul de gazduire (DA/NU)

 Nu

 Posibilitate de gazduire a sediului social la alta adresa decat o firma de avocatura (DA/NU)

 Da, exista si aceasta varianta pentru cei care au nevoie de acest serviciu.

 Limita de utilizare a serviciului in cazul folosirii unei adrese dintr-o alta cladire  Nu, in acest caz nu mai exista o limita de utilizare a serviciului.
 Posibilitate de utilizare a serviciului la modificarea sediului social (DA/NU)

Da 

 Posibilitate de contractare a serviciului online (DA/NU)

 Da, acest serviciu poate fi contractat si online.

 Documente necesare din partea firmei care solicita serviciul

 Copie dupa certificatul de inmatriculare a firmei si copie dupa CI a administratorului

 Solutie disponibila si pentru firme cu capital strain (DA/NU)

Da, gazduirea sediului social este disponibila si pentru firmele straine. 

 Solutie disponibila pentru firme e-commerce (DA/NU)  Da

Principalii pasi la infiintarea unei firme

Odata ales tipul de societate, procedura de inmatriculare a unei firme poate incepe cu pregatirea catorva documente cerute de Registrul Comertului. De multe ori, insa, gasirea unui sediu social este lasata la urma, de aceea pot aparea presiuni in momentul in care adresa societatii trebuie dovedita la Registru. Pentru astfel de cazuri si nu numai, gazduirea sediului social reprezinta una dintre cele mai rapide solutii de a avea un sediul social care sa intruneasca toate cerintele legale.

Este bine de stiut ca la infiintarea unei firme, societatea trebuie sa aiba adresa pe raza judetului in care isi va desfasura activitatea. In acest sens, gazduirea sediului social este posibila in mai multe orase din diferite parti ale tarii.

Astfel, agentii nostri va stau la dispozitie cu servicii de gazduire a sediului social pentru ca dumneavoastra sa nu pierdeti timp pretios cu gasirea unui loc sau  birou care sa intruneasca atat rigorile legii cat si nevoile dumneavoastra.

Ce este sediul social?

Sediul social poate fi definit ca adresa legala sau oficiala a unei societati si este obligatorie pentru firmele care intreprind activitati pe teritoriul Romaniei. Sediul social este folosit atat de Registrul Comertului pentru a trimite documente oficiale si notificari, insa si de clienti sau parteneri de afaceri.

Gasirea unui sediu social se poate face de catre unul dintre asociatii sau actionarii firmei, insa se poate recurge si la servicii de gazduire sediu social, care sunt legale in Romania si care pot fi oferite de avocati.

Puteti afla cum sa obtineti servicii de gazduire a sediului social din infograficul de mai jos:

Gazduire Sediu Social

Gasirea unui sediu social

Dupa cum am spus mai sus, sediul social este obligatoriu la infiintarea unei firme. In functie de orasul in care hotarati sa incepeti o afacere, gasirea unui sediu social poate fi mai usoara sau mai dificila in functie de cat de dezvoltat este sectorul imobiliar. Astfel, sediul social al unei firme poate fi:

  1. intr-un spatiu commercial sau de birouri inchiriat (aceasta optiune presupune mai multe demersuri si documente care trebuie atent pregatite);
  2. o proprietate a unuia dintre asociatii sau actionarii firmei, insa aceasta situatie nu este foarte des intalnita;
  3. intr-un apartament dintr-un bloc de locuinte (o optiune des intalnita, insa care are nevoie de diferite acorduri din partea vecinilor);
  4. gazduirea de sediul social la un birou de avocatura care este foarte rapid si usor de obtinut.

Trebuie sa aveti in vedere ca sediul social este verificat nu doar de Registrul Comertului din judetul in care infiinati firma, ci si de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF).

In afara de faptul ca gazduirea de sediu social este mult mai usor de gasit, avand in vedere ca in orice oras exista cel putin o firma de avocatura, acest serviciu este oferit si de agentii nostri specializati in infiintare de firme in mai multe orase ale tarii.

Legile care prevad serviciile de gazduire de sediu social

Doua legi contin prevederi legate de serviciile de gazduire de sediu social in Romania: Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale care prevede necesitatea unui sediu social, si Legea 51/ 1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat care prevede stabilirea sediului social al unei societati la o firma de avocatura.

Este bine de stiut ca serviciile de gazduire a sediului social presupun:

  • stabilirea sediului social pentru o perioada determinata (maxim un an) prin acest serviciu;
  • doar societatile cu raspundere limitata si pe actiuni pot beneficia de gazduire sediu social;
  • PFA-urile nu pot opta pentru acest serviciu, conform Legii privind societatile comerciale;
  • acest serviciu poate fi folosit doar pentru a primi corespondenta societatii si presupune semnarea unui contract.

Agentii nostri va stau la dispozitie cu informatii suplimentare legate de obtinerea unui sediu social, insa va pun la dispozitie si servicii de gazduire a sediului social, in functie de nevoile dumneavoastra. De asemenea, va putem ajuta cu infiintarea unui SRL sau al oricarui alt tip de societate.

Cand puteti obtine servicii de gazduire sediu social?

Sunt mai multe situatii in care puteti alege serviciile de gazduire sediu social pentru infiintarea unei societati, si anume:

  • atunci cand nu aveti mult timp la dispozitie pentru infiintarea firmei si trebuie sa gasiti un sediu social cat mai repede;
  • atunci cand nu dispuneti de un spatiu care poate fi folosit ca sediu social pentru firma;
  • atunci cand dispuneti de un spatiu, insa nu puteti obtine acordul tertilor pentru a-l folosi;
  • atunci cand aveti nevoie sa mutati sediul social al unei firme dintr-o localitate in alta.

Puteti opta pentru gazduirea de sediu social si daca doriti sa stabiliti firma intr-o cladire de birouri sau daca doriti sa inmatriculati firma in alt oras.

Alegerea sediului social in functie de tipul de firma

Infiintarea unei firme in Romania continua sa fie destul greoaie din punct de vedere a documentelor care trebuie pregatite. Atunci cand se mai pune si problema gasirii unui sediu social pentru care este nevoie de alte acte, solutia cea mai viabila devine contractarea unui serviciu de gazduire a sediului social. Astfel, o parte din procedura de infiintare a firmei este simplificata destul de mult.

Conform legii, nu toate tipurile de firma pot opta pentru gazduirea sediului social, SRL-ul si SA-ul fiind cele care trebuie sa aiba si un sediu social pe langa unul sau mai multe puncte de lucru.

Pentru a face dovada sediului social, o firma trebuie sa depuna la Registrul Comertului diverse documente in functie de mai multi factori. Astfel, cea mai simpla varianta la alegerea unui sediu social conventional este proprietatea unuia dintre asociati sau actionari, insa si inchirierea unui spatiu comercial este des utilizata in Romania, in special in orase mari precum Iasi si Constanta.

Pe langa acestea, gazduirea sediului social este de departe cea mai simpla varianta din punct de vedere al documentelor necesare, deoarece nu mai este nevoie de verificari din partea Registrului Comertului sau ANAF, singurul act necesar fiind contractul incheiat intre reprezentantii firmei si cabinetul de avocatura care presteaza serviciile respective.

Specialisitii nostri va stau la dispozitie cu informatii complete despre serviciile noastre de gazduire a sediului social. De asemenea, puteti conta pe noi si pentru servicii de contabilitate in orasele mari ale tarii.

Infiintarea unei SRL este unul dintre serviciile oferite de specialistii nostri. Anumite activitati presupun obtinerea anumitor autorizatii si licente de functionare care inseamna mai mult efort. Pentru a evita neplacerile, va puteti baza pe consultantii nostri care au experienta in acest domeniu si va pot ajuta in cel mai scurt timp.

Gazduirea sediului social – solutia inteligenta pentru cei care se grabesc

Nimic nu costa mai mult decat timpul pierdut cu diferite operatiuni legate de infiintarea unei firme, iar cand singura optiune pentru sediul social al unei firme este chiria intr-un bloc de apartamente care cere acordul proprietarilor, este cazul sa aveti in vedere si alte solutii. Una dintre ele este serviciul de gazduire a sediului social care poate fi obtinut rapid, chiar in mai putin de o zi, fara alergatura si fara nevoia de a ajunge la intelegeri cu alti vecini.

Serviciul de gazduire a sediului social este valabil atat in orase mari cat si mai mici ale tarii, fiind o alternativa mai ieftina unei chirii traditionale, indiferent ca este vorba despre un apartament de bloc sau un spatiu comercial, acesta din urma fiind mai costisitor.

Daca aveti nevoie de ajutor la infiintarea unui SRL, specialistii nostri va stau la dispozitie cu servicii dedicate de inmatriculare de societati comerciale.

Documente necesare la contractarea unui serviciu de gazduire a sediului social

La alegerea unui serviciu de gazduire a sediului social nu trebuie decat sa va prezentati la cabinetul sau biroul de avocatura cu care veti incheia contractul pentru a-l semna. Este bine sa aveti in vedere ca acest contract va fi semnat pe o perioada determinata, conform legii, insa poate fi personalizat in functie de serviciile de care aveti nevoie. Pe langa simpla gazduire a sediului social, puteti beneficia si de ridicarea corespondentei oficiale, avand siguranta ca veti primi tot ceea ce este emis de autoritati.

In ceea ce priveste costul unui astfel de serviciu, acesta nu va depasi cateva sute de lei pe an, ceea ce comparativ cu un sediu social inchiriat este cu mult sub pretul pietei.

Consultantii nostri va pot oferi mai multe informatii despre alegerea unui serviciu de gazduire a sediului social.

Avantajele serviciului de gazduire sediu social

Serviciul de gazduire sediu social a aparut ca urmare a infiintarii unui numar mare de firme in ultimii ani in orase mari ca Bucuresti, Timisoara, Iasi sau Cluj-Napoca. Acest serviciu ofera destul de multe avantaje, printre cele mai importante numarandu-se timpul redus legat de gasirea unui spatiu care poate fi folosit ca sediu social.

Spatiile desemnate ca sedii sociale atunci cand apelati la serviciul de gazduire sediu social sunt pregatite si echipate pentru aceasta functie, insemnand ca toate documentele oficiale sunt primite si trimise catre firma in timp util.

Serviciul de gazduire sediu social nu mai necesita acordul vecinilor sau al asociatiei de proprietari.

Nu in ultimul rand, acest serviciu va este pus la dispozitie pentru costuri mai mici fata de cele generate de intretinerea unui sediu social conventional.

Gazduire sediu social oferit de specialistii nostri

Agentii nostri specializati in infiintare de firme va pot ajuta cu servicii de gazduire sediu social in mai multe orase ale tarii la preturi competitive. Aceste servicii va sunt puse la dispozitie printr-un contract semnat pe perioada convenita cu consultantii nostri.

Va punem la dispozitie si sali de conferinta care pot fi inchiriate cu o notificare prealabila.

Servicii conexe gazduirii sediului social

Serviciul de gazduire a unui sediu social nu presupune doar punerea la dispozitia clientilor de o adresa la care pot primi diverse documente oficiale, ci vine cu mai multe beneficii printre care si acces la spatii de birouri si chiar sali de conferinta, daca aveti nevoie de asa ceva. Dupa cum am mai scris, gazduirea sediului social presupune in primul rand accesul la o adresa care poate fi folosita la inmatricularea firmei, insa in cazul in care se opteaza si pentru alte servicii prin intermediul agentilor nostri, va putem oferi servicii de preluare si pastrare a corespondentei. In cazul in care aveti nevoie, va putem trimite documentele si notificarile primite la o alta adresa pe care ne-o lasati.

Gazduirea de sediul social este un serviciu mult mai ieftin in comparatie cu o chirie traditionala, care pe langa plata unei sume destul de consistente in fiecare luna, presupune de multe ori si alte costuri de intretinere. Nu este cazul acestui serviciu de gazduire care este oferit contra unei sume fixe calculate pentru durata contractuala.

Servicii de gazduire a sediului social in mai multe orase

Daca doriti sa infiintati un SRL sau un alt tip de firma, puteti apela la serviciile noastre de gazduire a sediului social in mai multe orase ale tarii. Printre acestea, ne puteti gasi in Oradea, Iasi, Bacau, Brasov si Targu-Mures. De asemenea, daca doriti sa mutati firma in alta parte a tarii, repsectiv alt oras, puteti opta pentru schimbarea sediului social prin serviciul nostru de gazduire.

Va reamintim ca gazduirea de sediu social este un serviciu temporar, iar la expirarea contractului va putem ajuta sa gasiti un sediu social care sa corespunda cerintelor impuse de lege.

Gazduirea sediului social – pro si contra

Ca orice alt serviciu, si gazduirea unui sediu social are beneficiile si dezavantajele sale. Printre beneficii putem enumera costul redus si siguranta oferita de faptul ca acesta se va afla intr-un birou sau cabinet de avocatura. De asemenea, un alt avantaj a serviciului de gazduire a sediului social poate fi considerat faptul ca este disponibil in orice oras.

Ca dezavantaje, faptul ca acest serviciu este disponibil doar pentru anumite tipuri de societati si perioada limitata de maxim un an de zile pentru care poate fi contractat sunt singurele.

Puteti merge in siguranta pe varianta gazduirii unui sediu social atunci cand va grabiti sau cand nu aveti o alta varianta.

Va stam la dispozitie cu servicii personalizate de infiintare firme si de contabilitate, insa va putem ajuta si la deschiderea unuia sau mai multor puncte de lucru in diverse orase ale tarii.

Mai jos, puteti urmari video-ul nostru despre gazduirea sediului social:

Situatia economica a firmelor din Romania la nivelul lui 2019

In comparatie cu 2018, 2019 nu a suferit schimbari majore in ceea ce priveste numarul de PFA-uri si SRL-uri infiintare, insa conform Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC):

  • numarul de PFA-uri inregistrate a crescut cu 3,71%, de la 24.495 la 25.423;
  • si numarul de SRL-uri a crescut, insa cu doar 0,66%, de la 94.244 la 94.870;
  • Gorj, Brasov si Alba au fost judetele in care s-au inregistrat cele mai multe inmatriculari cu 20,80%, 20,71%, respectiv 20,36%;
  • a scazut si numarul de societati dizolvate cu aproximativ 0,81% de la 34.358 la 34.080.

Daca aveti intrebari legate de serviciile noastre de gazduire sediu social si infiintare firme, va rugam sa ne contactati. Va stam la dispozitie cu servicii de infiintare de firme in cele mai mari orase ale tarii.