Site-ul nostru web folosește  cookie-uri în scopuri statistice

Articole

Infiintare firma in Pitesti

Infiintare firma in Pitesti

Argesul este unul dintre judetele reprezentative din sud-estul Romaniei, devenind cunoscut pentru dezvoltarea rapida a industriei auto. Insa, cei care vor sa infiinteze firme in acest judet, pot demara afaceri si in alte sectoare economice, precum cel al telecomunicatiilor, financiar sau comert. Cei mai multi oameni de afaceri hotarasc sa infiinteze firme in Pitesti, municipiul judetului, care concentreaza cel mai mare procent al fortei de munca din intregul judet, care la inceputul anului se ridica la peste 160,000 de persoane.

Investitorii care doresc sa-si deschida o firma in Pitesti au nevoie de mai multe documente pe care sa le depuna la Registrul Comertului local. Pentru ca aceasta activitate este mare consumatoare de timp, agentii nostri se pot ocupa cu infiintarea firmei la Pitesti de la A la Z. Tot ei va pot pune la dispozitie lista de acte necesare pentru deschiderea unei companii, precum si tipul de firma recomandat pentru afacerea pe care o veti desfasura. 

Va invitam sa va infiintati firma online accesand platforma noastra – LaRegistruPuteti conta pe ajutorul nostru daca doriti sa inmatriculati o firma in Pitesti.

Principalii pasi de infiintare a unei firme in Pitesti

Infiintarea unei firme in Pitesti implica cativa pasi care trebuie parcursi pana la inmatricularea firmei, urmati de procedura de infiintare a firmei propriu-zisa.

Astfel, inainte de a incepe infiintarea unei firme in Pitesti, un om de afaceri trebuie sa aleaga tipul de societate sub care isi va desfasura activitatea economica, sa aleaga un nume comercial pentru societate, sa stabileasca sediul social al acesteia si sa se informeze asupra codului CAEN pentru activitatea prinicipala, cat si cele secundare ale firmei, daca este cazul.

Odata aceste obiective indeplinite, procedura de infiintare a firmei in Pitesti poate incepe. Astfel:

  1. de indata ce numele firmei a fost ales, acesta trebuie verificat la Registrul Comertului din Pitesti;
  2. apoi, contul bancar in care capitalul social va trebui varstat si pentru a carui depunere va fi necesar in extras de cont bancar;
  3. dovada sediului social va trebuie facuta prin acte oficiale, precum titlul de proprietate, contractul de inchirere sau comodat, sau contractul de asistenta juridica;
  4. actul constitutiv al societatii care trebuie sa contina informatii despre cele mentionate mai sus, insa si despre actionarii/asociatii firmei trebuie redactat;
  5. dosarul de inmatriculare va trebui depus la Registrul Comertului, urmat de obtinerea Certificatului de Inmatriculare al societatii.

Procedura de infiintare a unei firme in Pitesti poate fi supravegheata de catre consultantii nostri, insa pentru a evita neplacerile create de procedura de inmatriculare, ne putem ocupa de acest proces cu ajtorul unei imputerniciri avocatiale.

Daca va intereseaza infiintarea unui SRL, agentii nostri va stau la dispozitie. Va putem ajuta cu intreaga procedura de inmatriculare, astfel incat firma sa isi poate incepe operatiunile cat mai curand. Luati legatura cu specialistii nostri care va oferi toate detaliile necesare pentru inregistrarea unui SRL.

Documente necesare la infiintarea unei firme in Pitesti

Lista documentelor care trebuie depuse la dosarul de inmatriculare depinde in mare masura de tipul de societate ales. Astfel, dosarul va trebui completat cu mai multe acte in cazul in care se doreste infiintarea unui SRL sau a unui SA in comparatie cu infiintarea unui PFA in Pitesti.

La infiintarea unui SRL in Pitesti, care este cel mai des intalnit tip de societate la nivel national, vor fi necesare urmatoarele documente:

  • cererea de inmatriculare in forma emisa de Registrul Comertului care trrebuie doar completata;
  • actul constitutiv al societatii care poate fi redactat de catre agentii nostri din Pitesti si care poate fi direct atestat de acestia;
  • cererea de rezervare a numelui societatii (care a fost emisa la rezervarea numelui de Registrul Comertului);
  • actele de identitate ale actionarilor sau asociatilor firmei, precum si declaratii pe proprie raspundere a acestora;
  • dovada depunerii capitaului social (extrasul de cont) si un specimen de semnatura al administratorului societatii;
  • dovada sediului social (unul dintre tipurile de contracte mentionate mai sus) precum si acordul vecinilor, daca spatiul folosit este intr-un bloc de apartamente.

De indata ce firma a fost infiintata, administratorul va trebui sa obtina avizele, sau dupa caz licentele de functionare, de la autortitatile din domeniul in care va activa firma.

Agentii nostri din Pitesti sunt la dispozitia dumneavoastra cu ajutor specializat indiferent de tipul de societate pe care doriti sa il infiintati in acest oras.

Va putem ajuta si cu infiintarea unui PFA. Aceasta este cea mai simpla forma de a incepe o afacere mica in Romania. Daca doriti sa deveniti persoana fizica autorizata, specialistii nostri va pot ajuta cu procedura de autorizare. In acest scop, trebuie sa pregatiti cateva documente, in functie de domeniul ales.

Servicii de infiintare firma in Pitesti

Infiintarea unei firme in Pitesti presupune mai multe etape, printre care cea de gasire a unui sediu social, iar agentii nostri va pot ajuta in acest demers. Va punem la dispozitie si servicii de gazduire a sediului social pentru firma dumneavoastra in Pitesti, simplificand si reducand, astfel, intregul proces de inmatriculare la cateva zile.

Daca va atrage ideea infiintarii unei firme in Pitesti, informatiile de mai jos va vor fi de ajutor:

  • agricultura, pescuitul si silvicultura reprezinta aproximativ 70% din activitatile de baza din judetul Arges;
  • in Pitesti, activau in luna aprilie 2019 peste 18,000 de societati (cel mai mare numar din judet);
  • Pitestiul are una dintre cele mai mici rate ale somajului din regiune, de 5.38%;
  • Pitestiul este unul dintre centrele universitare importante ale tarii cu doua universitati si peste 11, 000 de studenti.

Contactati-ne pentru detalii referitoare la infiintarea de firme si pasii care trebuie urmati.  Tot ce trebuie sa faceti este sa-I contactati pe specialistii nostri si sa le inmanati actele necesare pentru deschiderea firmei, iar de restul se vor ocupa ei, urmand ca in cateva zile sa aveti firma infiintata.